DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 19. augusta 2014

HUMAN ERROR / PSYKOANALYYSI split CD 2014 (Total Addiction/Trismus)

boha jeho! Toto je jazda jak hrom. Priznám sa, že som viac bol zvedavý na Fínov Psykoanalyysi ale ono to vystrelilo presne opačným smerom, ako to už býva.
HUMAN ERROR z Maďarska sem capli podľa mojich skromných odhadov asi svoje vrcholové dielo. Tá nahrávka proste má šmrnc a trhá aj kapesníky vo vreckách. 12 skladieb, ktoré sa pohybujú v rozmedzí od klasického disbeatu až po grindcore s parádnym zvukom. Proste všetko zapadá do seba, ako má byť. Vokál je urevaný a keď treba tak hodí murmur a na kilometre počuť, ako sú všetci zohratý a vyzretý už v tejto muzike. Toto isté by som vedel povedať aj o gitarách a bicích, jednoducho všetko klapne a znie sakra dobre. Pre mňa osobne asi ich najlepšia nahrávka, akú som od nich počul a to už ich počúvam hodne dlho!
PSYKOANALYYSI sú Fíni a drhnú klasický disbeat. Nenájdete tu žiadne grindcore pasáže, len čistý disbeat občas strihnutý s punkom alebo HC pasážami. Celá nahrávka šlape jak dobrý motor idúci na kvalitnú energiu v dobrom d takte. Troška mi nesedí ujačaný vokál, naopak sa mi páčia zborové refrény.
Dokonca tu nájdete aj cover, ktorý práve prebrali od Human Error a pravdaže preložili do Fínštiny.
Nie sú zlý, ale už to nie je tá smršť, skôr taký svižnejší matroš. Ale každopádne, fakt k...a dobrý matroš!!
Pôvodne tento materiál mal najprv vyjsť na vinyle, ale CD verzia ho predbehla. každopádne až sa vinyl zjaví
tak ho chcem mať!!!
-Lepra-
HUMAN ERROR
PSYKOANALYYSI

Žiadne komentáre: