DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 10. októbra 2017

DEAD INSTRUMENT / P.L.F. split 7"EP 2014 (Raw Birth records)

Pomaličky si tak archeoložím a doplňujem  pár vecí do zbierky. Tento počin mi ušiel, keď mali spoločné turné ešte v roku 2014,tieto dve kapely a zastavili sa aj v Bratislave (report TU) ale radšej neskôr ako nikdy.
DEAD INSTRUMENT sú pre mňa osobne, najlepšia Dánska Grindcore kapela. Nie že by ich tam bolo veľa,ale toto je absolútny TOP. Tri skladby absolútneho pekla na zemi. Intenzívne ako prasa, nasadenie na maximum a od začiatku až do konca výklep. Po týchto troch skladbách sa cítíš ako nedeľný rezeň vyklepaný. Skôr ako škatuľku grindcore , by som použil už asi powerviolence a aj svojim pekelným nasadením mi pripomínajú práve Hellnation.A tých ja milujem!
 Kvalita, nasadenie, Grindcore. Neni čo dodať!
P.L.F. z  USA sú tiež už starý známy. Dve skladby, trocha menej inzenzívne, zato viac prepracované, viac zmien. Stále však grind/thrash ako remeň! Strašne sa mi páči vokál Dave, ktorý mi silne pripomína debut Immolationu. Druhá skladba "Another Rejection" je coverka od legendy Excruciating Terror.
Parádne splitko, až miluješ intenzívny grindcore v dobrej kvalite, neváhaj ani minutku!!!
-Lepra-

BANDCAMP

Žiadne komentáre: