DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 3. mája 2016

Sadistic Lingam Cult "Triumph of the will" CD 2016 Lofi Or Die Records

Ak niekde nájdete info o tejto kapele, zaručene to bude v štýle "bočný projekt Catasexual Urge Motivation" s prívlastkami ako obskurný, temný, kult. S tým druhým absolutne súhlasím, s tým prvým mám problém, lebo slovo "bočný" mi evokuje niečo ako menejcenný či slabší, a ja som asi jediný fanda Catasexual Urge Motivation, ktorého poznám a ktorý má radšej tento ich "bočný projekt" ako CUM osobne. Prvýkrát som SLC počul keď vyšli na split 7"Ep s Decomposing Serenity a to bolo tak hrozné a tak "kokot, to je čooo??" až to bolo úžasné a môžem kľudne povedať, že láska na prvý omak. Potom som toho už veľa nezohnal, nebol internet, nie všetko išlo tak ľahko ako dnes, až neskôr som sa dostal k LP "Winds of God", 3way CD a až potom potom spätne k empétrojkám starých kaziet. Pôvodne vyšlo "Triumph of the will" na kazete ako reedícia LP "Winds of God" plus nejaké nevydané veci a táto tu CD reedícia reedície je opať doplnená o 3 nové veci, to znamená že tu máme už 21 nanovo mastrovaných songov v konečne kompletnej session. Počúvať toto je utrpenie a pôžitok v jednom, všetky tie elementy od dark ambientu cez deathindustrial až po industrialnoise cucajúc nálady z hnusov ako Abruptum či Vasilisk a Grim, všetky tie pocity od chladného kľudu cez totálne nervné pasáže čo španujú chrbticu až po masívny, oscilujúci hluk s mystickou, temnou atmosférou, to všetko vo výsledku pôsobí strašideľne, hypnotizujúco a príťažlivo. Je to ako pozerať Saw, skvostný hnus a strach, nedá sa od toho odtrhnúť a ťažko vysvetliť čo sa vám na tom môže páčiť. Pre tých, čo poznajú Catasexual Urge Motivation a nepoznajú Sadistic Lingam Cult musí stačiť predstava bratov Kanaiovcov besniacich sa miesto masakrálneho cyber deathgrindu na temnom hlukovom poli, neviem či si tú nálepku blacknoise vymysleli oni ale v skratke a pre predstavu môže byť. Vždy som bol prekvapený, že sa o nich takmer nehovorí, nikto ich nepozná hoci CUM je viac než kult, stokusové LP "Winds of God" zoženiete aj dnes po takmer dvadsiatich rokoch na discogs za smiešnych dvadsaťpäť a pritom je to stará a skvelá klasika temného hluku. Neviem či súčasné projekty ako Trepaneringsritualen alebo Deathstench SLC počuli ale ja to napríklad v ich tvorbe rozhodne cítim, proste, jedna z tých totálne nedocenených kapiel, určite nie pre každého, ale inak klasika a kult!

-RadoKAZ-
http://label.jigokuki.org/tag/sadistic-lingam-cult/

Žiadne komentáre: