DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 6. augusta 2013

HOW CAN LIMO KID KILL YOUR DREAMS zine # 5.

Na tohtoročnom Play Faste mi Matej z Vegan Food strčil do ruky tento fanzin, že nech si počítam.Aj som ho začal lúskať cestou domov (mal som na to 5 hodín v aute) ale dokončiť som to musel až doma na tróne. Tento fanzin je tak trocha iný, na rozdiel od ostatných. Celý je založený práve na myšlienkách, názoroch, anketách. Fakt husté počítanie, žiadne povrchové sračky cez šablónu, ale fakt vnútorné, citové výlevy ľudí z HC/Punk scény. Niektoré pravdaže silné, iné slabšie , ale to je čiste vec názoru a pohľadu na veci. Zaujímavosťou je, že tu napr. nenájdete ani jednu recenziu, čo je dosť divné, tie sa objavili len na webovke fanzinu. Zaujímavé sú články ohľadne výroby klasického fanzinu, potom ma tu zaujal aj článok Dogs Of War, ktorý pojednáva o úlohe a osude psov vo využití armády a vojen. Zaujímavé čítanie. Najlepšie je ešte na záver a to flexi singel kapely Smalltown ako súčasť fanzinu. Muzika stojí za starú belú, nejaký emotívny pop punk to je, ale myšlienka a nápad je geniálny! Takže až chcete zaorať v myšlienkách hlbšie ako to robí Hluboká Orba, tak máte príležitosť.
-Lepra-
http://samuelrecords.blogspot.sk/

Žiadne komentáre: