DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 6. augusta 2013

CRITICAL MADNESS "Deadline" CD 2013 (Lecter Music Agency)

Priznám sa toto je moje prvé stretnutie s touto chástkou a ich predošlá tvorba mi ušla, aj keď som registroval, že existuje táto kapela. Na tohtoročnom Obscene mi chlapci strčili do rúk svôj nový výtvor, že nech zahnojím niečo na nich. OK. CD obsahuje 14 skladieb takého guláša grindcore/death metalu a občas to preskočí do gore grind tupačiek. Pár intier , jedno dokonca z Full Metal Jacket , čo je film, tiež s nevyčerpateĺnou studnicou intier. Zvuk je excelentný, akurát mne osobne trocha vadí pomer spev/hudba. Hudba by mohla byť viac hore, lebo spev, aj keď sa mi páči ten efekt, občas ako keby valcoval muziku. Na druhú stranu sa hovorí, že máš v kapele o jeden nástroj viac. Texty mi neviem prečo ale prídu ako keby som čítal nejakú Českú thrash záležitosť z 90tych rokov. Také divné kombinovanie češtiny s angličtinou. Nehovorím, že je to zlé, ale mne to fakt pripomína tie 90te roky. Ináč tie old schoolové postupy aj badateľne počuť v riffoch, ako keby kapela sa snažila o retro s moderným zvukom.Song "Paranoid" zase začína ako coverka od Black Sabbath-) a ono tých odkazov na staré dobré časy tu nájdete dosť.Niekomu to bude vyhovovať, niekomu možno nie. Každopádne kvalitná nahrávka, ktorá zahreje uši každému, čo má rád mix death metalu s grindcore .
-Lepra-
http://bandzone.cz/criticalmadness

Žiadne komentáre: