DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 12. mája 2014

P.R.O.B.L.E.M.S. „I Hate TV / Oops“ 7“ 2012 (Gas Mask Records)


Singel pre mňa neznámej partičky z Portlandu. Neskôr som si síce zohnal nejaké info, takže viem, že sú tu ľudia z crust a punk podzemia, no pre mňa bolo podstatné to, čo je na ňom, nie kto to stvoril. Po spustení asfaltu na gramci sa na mňa vyvalil silno chytľavý, Motorheadom napáchnutý punk-rock´n´roll, ktorý dobre lezie do ucha a človek je nútený spokojne si pri počúvaní podupávať nohou. Samozrejmosťou sú trilkujúce gitarové sólička a silný ťah na bránku – taký je celý song „I hate TV“. Po otočení dostanete znovu to isté, no ešte o trochu intenzívnejšie – rýchly melodický punk, ktorý zalezie do každého kútika a nechce vyliezť, tak len lomcuje a núti hýbať sa. V polovici sa tempo zlomí a po parádnej vyhrávke sa v strednom tempe, s podporou akustickej gitary dovlečie so sólom k záverečnej časti, aby ešte pred úplným koncom znovu strhujúcim tempom s ďalším kvílivým sólom pred poslednou slohou poslucháčovi vyrazil dych. Parádna vecička, až sa čudujem, že je ukrytá na B-strane. Normálne mi je ľúto, že tento materiál nevyšiel aspoň na 10-palci, bo dve porcie takejto pochutiny ma len zbytočne rozmlsali a teraz mi nezostáva nič iné, len obracať placečku stále dokola. Ak máte radi veci podobného charakteru, čiže silný, šťavnatý, melodický punk s prvkami rock´n´rollu, isto sa poobzerajte v distrách v svojom okolí, toto by vás mohlo uspokojiť.
-Majto C.-



Žiadne komentáre: