DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 27. mája 2014

DISTORTED MINDS IN A SICK WORLD vol.1 , 4 way split 12"LP (Kooperácia)

Priznám sa, že celkom často sa mi točí toto LP na gramci. Až si milovník D taktu, poprípade nestorov tohoto štýlu Discharge a ich milion klonov, kde pravdaže nesmie chýbať v názve kapely slovo DIS, tak si oblížeš všetky okované prsty do kosti. 4 kapely dali hlavy dokopy a aj sedem labelov a vytvorili tento skvost, ktorý opatrili graficky aj hudobne na 100%.
FEAR OF EXTINCTION. Už známa Česká kapelka sem hodila 4 songy, z ktorých posledná je cover od Doom "Police Bastards". Až by ste si zakladali d beat projekt, tak tento song na 100% zaradte do playlistu! Úspech zaručený! Zvuk parádny ale pre mňa a tento štýl trocha príliš čistý. Hudobne mi to pripomína aj vďaka kvalitnému zvuku začiatky Disfear. Kvalita!
FINAL SLUM WAR sú Španielský Disclose. 5 skladieb v klasickom Disclose štýle a ten zvuk gitary mi silne vždy pripomína môj prvý nedokonalý booster začiatkom 90 rokov, keď vám tá frekvencia zvuku sa snaží odpíliť lebku a vycucnúť mozog z gebuľe. Texty v rodnom jazyku, takže netuším o čom, ale až miluješ Disclose, nie je čo riešiť.
KRUGER otvára B. stranu platne , tiež s peticou d tak detonáci. Texty v Slovenčine. Ináč zaujímavá táto migrácia Slovákov do Čiech, kde si zakladajú kapely. O Kruger napíšem, asi to isté, čo o F.O.E.. Kvalitka, trocha je zvuk už špinavejší, pestrejšie dva vokály, proste nie je tu čo riešiť. Dobré.
DISKOBRA je projekt gitaristu Kobru z Maďarských Human Error a už som tu recenzoval ich CDrko z ktorého pochádza aj týchto 7 skladieb (z čoho je jeden cover od punkerov Gyalázat). Na CDrku sa mi páčili ale na LP som si ich zamiloval. Asi je to tým, že aj rozumiem tomu, čo spieva, aj keď je to v rodnej reči. Naštastie moji rodičia neboli taký zaslepený a naučili ma aj túto reč, keď už žijeme v bývalom pohraničí s Maďarskom. Hudba je poriadny disbeat s poriadnym raw zvukom a do toho rev, ktorý tam pasuje a je na tej istej frekvencii, ako gitara. Proste tam zapasuje a keď si do toho hodíte perfektné texty, tak to celé zaklapne ako ikea zostava. Ale celkovo keď si dáte dokopy texty všetkých kapiel, tak vám vyjde taká zbierka nihilistických básní, že si to pôjdete hodiť rovno. Ale predtým si toto LP pustite! Ja som neoľutoval!
-Lepra-
FEAR OF EXTINCTION
KRUGER
DISKOBRA


Žiadne komentáre: