DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 21. októbra 2013

SENSELESS APOCALYPSE "Unpolluted" 12"LP 2013 (Psychocontrol)

Jedná sa síce o reedíciu, ale na vinyle táto nahrávka ešte nevyšla, len na CD v roku 2008. Poznáte ten pocit, keď vám okolie tvrdí, že tá
nahrávka je super a vám sa to vôbec nepáči? Ja už asi mesiac hľadám na tomto LP niečo, čo sa mi bude páčiť, ale nachádzam tu len stále viac vecí, čo sa mi nepáčia. Chrobáka mi už nasadil RadoKAZ, ktorý je na tom podobne, takže mi nejak tak došlo, že som v tom neni sám. S.A. sú Japonci a hrajú taký mix fast/punk/HC mixu, ktorý neviem prečo vždy bol zaradený pod powerviolence. Myslím že s powerviolence toto nemá nič spoločného. Urazili by sme tým fakt rýchle a energické nahrávky, že ano! Už hneď prvý song "gakunen" je prahsprostá vykrádačka skladby "Pray To Be Saved" od Extreme Noise Terror. Vlastne je okopírovaná jedna ku jednej.No a potom na vás vyvalia taký chaotický mix fast core nájebov, ktorých je dokopy 25. niektoré znejú peckovo, no drvivá väčšina je obyčajná vata, nuda. Pravdaže tu ešte nájdete plno ukradnutých riffov. priznajme si, že Japonská scéna je v tomto proste excellentná. Ukradnú muziku a dokážu ju nanovo zabaliť do takej podoby, že tomu ešte tlieskáme. Príde mi celá scéna (naozaj česť výnimkám!!) ako keby sme hrdo nosili na sebe telákovú súpravu s nápisom Abibas, ktorú sme za premrštenú cenu kúpili na tržnici u Číňana. Neviem, ten pomer nudných songov a dobrých je práve v neprospech. Možno pre niekoho je toto srdcovka, ale cestu k môjmu si nevie nájsť vôbec a asi si ju už ani nikdy nenájde.Neviem či je to tým chaotickým spevom, ktorý občas ide úplne mimo muziky, alebo či je to tymi riffmi, ktoré som už párkrát niekde počul, neviem....
-Lepra-
http://www.psychocontrol.com/index.php

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

tak toto je velmi pekne napisane, velakrat to citim podobne

Anonymný povedal(a)...

staré veci S.E. sú pecka, toto ma ale nejak nebaví, nemôžem si pomôcť :-( radokaz