DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 12. januára 2016

THE WILDERNESS „EP2015“ 7“EP 2015 (samovydanie)

Táto kapela bola mojím najpríjemnejším prekvapením poslednej doby. Keď som ich svojho času videl v Seredi, hodnú chvíľu som nechápal, čo sa deje. Potom som ich videl zas a znovu ma zmietli. A znovu a znovu. A presne tá živelnosť prejavu lezie aj z tejto nahrávky. Prvý song „Čas“ vás zrazí na zem bez prípravy. Ale viac ako úvodným násilným nástupom skôr spomalením medzi slohami. Niečo neskutočné, takto plynulo prejsť do iného hudobného sveta a vzápätí sa po pár taktoch vrátiť späť. Bubeníkom spievaný „Den“ je asi najpriamočarejším songom nahrávky, no naliehavosť z Tomášovho spevu úplne až mrazí. „Moc“ je opäť nehorázny výplach, kde chlapci v jednej pasáži vytočia obrátky až kdesi do grindových polí, aby v závere navodili nehoráznu post hardcorovú atmosféru, že až. Úplne osviežujúco pôsobí „Hrob“ s post-punkovými prvkami. Gitary a hlas sa na chvíľu vyčistia, skludnia, navodia pohodu, čo na zopár okamihov presiahne aj do úvodu nasledujúceho songu „Ples“, no vzápätí zaburáca gitara a bicie grindovo sekajú a sme zas vo víre besného punku. Posledný „Fin“ je kombináciou naliehavosti „Dňa“ a ľahkosti „Hrobu“, aby sa v závere rozpútala agresívna rúbanica. Týchto 6 songov je asi to najlepšie, čo sa na našej scéne v poslednom čase urodilo. Skvelé, dynamicky premáknuté songy a nekompromisne kritické texty. Toto nie je nahrávka na jedno vypočutie, ibaže by hrala nonstop niekoľko dní, týždňov, mesiacov... Chcelo by to album, toto je pre mňa príliš malá porcia a veľká lahôdka na to, aby ma dokázala zasýtiť. Absolútne parádna vec.

-Majto C.-


Žiadne komentáre: