DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 21. januára 2016

P.R.O.B.L.E,M.S. „Hit & run/45 minutes“ 7“EP 2014 (Doomtown Sounds)

Ja sa tejto kapely asi nedožerem. Keď zbadám kdesi v distre čosi od nich, hneď to musí byť moje. Opäť raz len dvojsongový materiálik, čo sa dá točiť stále dokola. Najskôr príjemne rozdráždi rockandrollovo odľahčená „Hit & run“ v strednom tempe s kvílivýmí sólami, ráznou, jednoduchou rytmikou a dobrými basovými vyhrávkami. Celkovo sa mi pozdáva, ako príjemne plynie a postupne sa rozvinie do finálnej pasáže, ktorá mi trochu pripomína éru Iron Maiden, keď tam mikrofón držal vtedy punkáč Paul di Anno (cca r.1980). Svižnejší song „45 minutes“ z druhej strany, to už je čistý rockandroll s typickými gitarami, akurát s poriadne punkovo flegmatickým vokálom. No na počudovanie, celkom dobre to ide do ucha. Síce ma singel „I hate TV/Oops..“ baví o dosť viac ako tento, no stále je to pre moje sluchovody dostatočne žiadúce. Zvláštnosťou tohto sedempalca je, že podobne ako 3 ďalšie, ktoré od tejto bandy mám, aj tento bol nahratý v roku 2012, pričom kapela ich púšťa do sveta postupne. Asi majú radi tento formát. Napokon, ich diskografia je asi dostatočným dôkazom tohto faktu pri pomere 10:2 v prospech sedempalcov.

-Majto C.-


Žiadne komentáre: