DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 23. augusta 2022

2 MANKY HOOKERS AND A RACIST DWARF "Demo" kazeta (ANXT records)


 Kapela s prijebaným názvom, s prijebanou hudbou, s prijebanými textami, s prijebaným obalom a ešte aj farba kazety je prijebaná. A ešte som ju aj prijebane ujebal na Ffud feste a ešte prijebanejšiesa tým celú noc chválil Tereze. A potom nosil v zadnom vrecku a prijebane som si zlomil tú prijebanú plastovú krabičku. No kokot prijebaný. A keďže čím som starší, tým viac ma baví všetko prijebané, čo sa hudby týka, textov a aj grafiky, tak absolútne nemôžem tomuto demu nič vytknúť, iba pritrtkane sa tešiť, že som tou krádežou obohatil moju zbierku a teraz za trest sa mám vytrápiť s toutou pritrtkanou recenziou.Je to hardcore a je to aj punk, ale pritrkaný, zvuk je tiež pritrtkaný zo štúdia, páči sa mi, akurát gitarové zafarbenie je moc metal, ja by som tam jebol skurvený grunge boss efekt a bolo by to ešte pritrtkanejšie. Výborne skurvene je nahalovaný vokál. Páčia sa mi texty, sú zo života každého z náspritrtkanci. Bubny sú tiež pritrtkané a pravdepodobne hrajú ten skurvený d-takt, ale tomu ja nerozumiem, lebo také pičoviny nepočúvam. Blast beat tam žiadny nie je, to by som poznal hneď. Sú tam aj skvelé tie prijebané mosh pasáže, tie ma fakt bavia. Nejaké intrá a outrá sa nájdu tiež, neviem či dobré, alebo zlé. Aj gitarové vyhrávky aj riffy sú na prijebane dobrej úrovni, aj basa hustí muziku a to je vyjebaný základ. Je to vyjabene, skurvene a pritrtkane skvelé demo a keď budeš mať šancu, taksi ho aj ty skurvene ujeb! A vyšlo to na prijebanom labely asi z Hradca Králové, ktorý má očividne rád prijebané slovenské kapely. 

-Krv Krist-

BANDCAMP

Žiadne komentáre: