DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 3. augusta 2015

TEETHING „Ralph“ jednostranný 7“EP 2014 (kooperácia labelov)

Na Obscene Extreme festivale milujem, že na každom ročníku objavím niekoľko nových kapiel, čo mi vyrazia dekel a poriadne nakopú zadnicu. Mojim top objavom tento rok sa stala grind úderka zo slnečného Madridu, Teething. Už pred samotným OEF na nich upozorňovalo viacero známych a tak som si ich meno už predom zvýraznil a spravil som veruže kurva dobre. Títo štyria chalani mi svojím živelným vystúpením poriadne rozpumpovali krv a ja som ani na chvíľu neváhal minúť pár euro v ich distre. Jednostranný sedempalec „Ralph“ je ich zatiaľ najnovšia vec, okrem ktorej majú ešte split Lp s Ravage Ritual (tiež dobrý nájeb!!!), nejaké to demo a kompilačky. Tu nájdete na dĺžke cez šesť minút štyri kusy svižného a energického grind core jemne nasiaknutého severskou školou. Neni to ten typický grind, kde s rýchlosťou svetla prehrmí 30 skladieb za milisekundu. Každý song má poriadne valivú pomalú pasáž podporovanú ťažkým hutným zvukom a zaručujem vám, že pri nich nezostane len pri kývaní gebulou, ale budete mať chuť si minimálne poriadne zadupať nohou, čomu sa určite potešia aj susedia pod vami. Nechýbajú však ani crust kolovrátky, typické HC sekanice a samozrejme rýchle klepačky. Vďaka tejto pestrosti sa to ťažko prirovnáva k niečomu konkrétnemu a to je len dobre, pretože si tým vytvárajú svoj vlastný xicht. Pekne a zaujímavo je tiež spravený klasický roztvárací obal z tvrdého papiera, ktorý z vonku zdobí koláž plná hnusných červov a tie sú tiež spolu s logom vyrezane na druhej strane asfaltu. Čiernobieli vnútrajšok obsahuje texty, info ďakovačku a fotky vycerených zubov každého člena. Keď si preložíte názov, pochopíte prečo. O vydanie tohto počinu sa postaralo deväť labelov prevažne zo Španielska a ja som rád, že som spoznal ďalšiu novú bandu, ktorá ešte určite nepovedala posledné slovo.
Jan IP

Žiadne komentáre: