DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 21. augusta 2015

CLIENT / SERVER CDr 2014

Absolútne neznámy spolok z Tokya. Zaslali mi toto CD na recenziu .Chodia mi v poslednom čase také somariny, že som sa dva týždne aj bál otvoriť túto zásielku.Ale naštastie som sa mýlil, lebo Tokyské duo CLIENT/ SERVER hrá taký mix starého a nového doom sveta. Ten starý tam zastupuje gitarový zvuk, ktorý sa dosť podobá na ranné nahrávky Black Sabbath-u a ten nový svet zase automatický bubeník a hlavne občas podkreslenie muziky, nejakou tou elektronikou. Muzika je komplet inštrumentálna a v týchto časoch by sa na ňu hodila škatuľka ako Shoegaze, aj keď samotná kapela si ju označuje ako melodický dronecore, ale to je jedno. Celkom príjemne sa to počúva, len tak, pustíte si to a  niečo robíte. Muzika je na kosť jednoduchá, žiadne komplikované vrstvenie a skryté melodie. Všetko von a v riffoch cítiť práve to ovlyvnenie Black Sabbath. Pre mňa osobne, je favoritom skladba "I.B.4 BOT".
CD si vydali sami v 100ks náklade a je velice vkusne upravené v obale s recyklovaného papiera. Celkom príjemná muzika a tak trocha aj príjemné prekvapenie. Môžeš to aj ty risknúť!
-Lepra-
https://clientserver.bandcamp.com/releases

Žiadne komentáre: