DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 17. júla 2015

LETHAL AGRESSION "Life Is Hard, But That´s No Excuse" LP 2015 (F.O.A.D. records)

K L.A. som sa dostal niekedy začiatkom 90tych rokov, keď mi ako dohrávku, niekto nahral nejakých 5 skladieb na kazetu. Tý čo neviete o čom kecám, tak ako kamoši sme si nahrávali na kazety rôzne kapely a kazety mali 90 minut (45+45). Takže po regulérnom albume, čo vám kamoš skopíroval ostalo ešte vždy pár minút volných a tam s azvyklo dohrať vždy niečo blízke srdcu, aby sa vyplnil prázdny čas. je zaujímavé, že k väčšine mojich srdcoviek, som s a dostal práve takto, že mi to niekto dohral len, pár skladieb. No ale k téme. Original press vyšiel ešte v roku 1988 a okrem CD reedície sa konečne tento album dočkal aj slušne urobenej redície. Pravdaže ju má na starosti label, ktorý v poslednom čase vydáva jednu lepšiu raritu za druhou. Takže chlapci sú znalý scény a radi sa vracajú ku koreňom a L.A. medzi ne bezosporu patrí! Charakterizovať ich štýl je z dnešného hladiska celkom obtiažne, oni vždy uvádzali, že hrajú crossover, čo je aj pravda. Ich muzika je mix old school HC/ trashu a špitkou grindcore. Boli divokejší ako povedzme Gorilla Biscuits ale u mňa určite chytlavejší ako povedzme Cryptic Slaughter. Každopádne je to taká skvelá jazda, ktorá ma ihneď hodila do mojich pubertálnych rokov, keď som spoznával všetky možné štýly a keď niekto povie, povedz mi jednu skvelú starú kapelu, ktorú kopíruje, veľa kapiel, tak jednoznačne poviem LETHAL AGRESSION. Až chcete zažiť skvelú jazdu od hopsavého HC tempa, cez pol minutové vypaľováky, okorenené trashovými riffmy, zborové vokály, chytľavé refrény, tak toto je to pravé!
LP vyšla v 500 kusovom náklade (z čoho je 100 limitovaných) a navyše táto reedícia obsahuje ešte dve skladby navyše, oproti originálnemu vydaniu. Skvele urobený obal. Čo viac si priať? Idem otočiť platňu.
-Lepra-
F.O.A.D. rec.

Žiadne komentáre: