DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 31. júla 2013

SEE YOU IN HELL "Jed" Kazeta (kooperácia)

Tento ruský kazetový press posledného albumu SYIH mi Filip vrazil do rúk, že sprav recku, no kurva, ako sa tu ja teraz budem vykrúcať, že See You In Hell ma .... ty jo, toto je nový See You In Hell? Už sa ani nepamätám, ktorú ich nahrávku som počul poslednú, tak neviem nakoľko môžem porovnávať, ale môj prvotný pocit z tohto je vau, pecka, konečne poriadne vykvasený SYIH v plnej sile na nahrávke! Na koncertoch vždy super, dosky tak "okej, ale...", no tento nový matroš, hmmmm to je slušné kafe!! Mne to príde oproti starým veciam hlavne kompaktnejšie, drží to perfektne v kope, je to masa rozjetého, zabijáckeho hardcorepunku v jeba direktívnych songoch. Výborný vokál, parádne zbory a fajn, nevtieravé sóla, všetko to sedí, všetko hrá a ten špinavý a hutný zvuk mi tam tiež pasuje skvele. Navyše je "Jed" evidentne vyhranejší a neviem ako to správne nazvať, ale úprimnejší? Neviem či sa to dá pri kapele s takou históriou vôbec napísať, ale akoby sa SYIH našli až tu, neznie to proste "ako", znie to popiči, toto sa naozaj počúva ako nič, ani nepamätám, kedy som si pustil nejakú kazetu štyrikrát po sebe. Pre mňa najlepšia SYIH nahrávka bez debaty! Inak kazetka je to pekná, v škatuľke s profi šítom a jedným bonus songom z kompilačky - ozvite sa kto ju chce, darujem zadarmo, ja si určite kúpim platňu.
-RadoKAZ-
nobreadlabel.blogspot.ru

Žiadne komentáre: