DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 11. júla 2013

BRODY´S MILITIA "Covered In Violence" LP 2012 (Regurgitated semens records)

Reku si tak vykračuje zhlukom distier na Obscene a tam na mňa svietí nápis, všetko za 5 eu a CD za 1,5. No boha, osvietilo ma. Milý chlapík s visážou komika z Franczúských klasickým komédii 80 rokov ma privítal a ja som začal konzumovať. Prvý album mi do oka padol, práve tento. ako som voľakedy nenávidel Coverkové albumy, tak ich nejak mám posledné rád. asi starnem. Táto kapela je tak stará, že asi aj dinosaury sa už smejú im. Ale rešpekt majú vybudovaný a čo je hlavné, majú taký svojský zmysel pre humor. Na toto LP nacápali 12 songov, prebratých od kapiel ako: RUPTURE, NUNSLAUGHTER, ANTISEEN, RAMONES, NAPALM DEATH, BLUE OYSTER CULT, LED ZEPPELIN, DEATH SIDE, MOTORHEAD, CRASS. Od niektorých kapiel rovno po dva songy. Songy boli nahrávané v rôznych obdobiach kapely, iné zostavy, iné štúdiá, takže kvalita občas kolíše a všetko to chráni tá gitara, ktorá všade znie ako motorová píla. Špeciálne napr. "Scum" v ich podaní znie geniálne dobre. Dokonca niektoré skladby boli ešte rozdelené, že hudba sa nahrala inde, basa inde, spev inde. Takto asi najdokonalejšia kooperácia, je pri covere od Led Zeppelin, kde znie ženský spev , ktorý bol napr. nahratý v Japonsku. Japonky majú nádherný škrekot v hrdle, ktoré prekoná fakt len málo ženských kapiel. Skvelý bakelit za smiešnu sumu.Neľutujem!
-Lepra-
http://backwoodsbutcher.bandcamp.com/album/covered-in-violence-lp

Žiadne komentáre: