DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 26. júla 2013

BRUTAL TRUTH /ABORTION / KILLCHAIN / ANNIHILATE , 25.7.2013 Fuga, Bratislava

Na Slovensku je ťažké dať dokopy akciu cez týždeň, aj keď viac menej, kapela zvučného mena v sebe stále skrýva to riziko, že vám príde málo ľudí (teda až to nerobíte v Žiari nad Hronom). Bol som fakt zvedavý, lebo tesne pred ôsmov večer sa pri klube potĺkala len necelá dvadsiatka ľudí! Tak som si hovoril, boha toto bude prúser. 20,30 a vo vnútri je zrazu 80 platiacich. Nemecké firmy asi učia Blavu presnosti -) Na mieste nachádzam plno kamošov, starých kamošov, nových kamošov, kamošov z doby kamennej a pár aj zo stredoveku. Vo Fuge som ešte nebol, ale keď som vstúpil do vnútra, tak som dostal taký flashback, že som sa skoro posral. Totálne dejavú. Preniesol som sa do mojich učňovských rokov, ke´d som v podobnej dielni makal ako eletrikár.Na ten olejový smrad z tej budovy proste nejde zabudnúť. Prvý nastúpili Rakúšaci ANNIHILATE. Viac som ich počúval, než pozeral, nebolo to zlé, len ma nezaujali, možno aj tou priemernosťou. KILLCHAIN tiež nie je môj šálok kávy ale rád si to pozriem. To sme sa už viac menej
BRUTAL TRUTH z boku
 pripravovali na vystúpenie a tak len tak byočkom sledujem ich produkciu. Ľudia sú viac menej statický, až na pár výnimiek, predsa len zajtra sa ešte maká, takže každý sa drží na uzde. Po nich to začíname rozbaľovať mi na pódiu. No a nastáva problém s mojim aparátom. 20 minut hladáme chybu v mojej basovke. Proste ju neide spojazdniť a vylučovacou metódou sme dospeli k názoru, že pravdepodobne bude nejaká chyba v samotnej bass gitare. Ani sa nečudujem, veď občas keby tá basa vedela rozprávať, tak ma kopne do rozkroku. Srať na to, už sa mi nechce požičiava´t si od niekoho a a beztak už naťahujeme čas jak sviňa, tak sa rozhodujem,
BRUTAL TRUTH z predu.
 že to dáme bez basy. Viac menej som aj šťastný, lebo na pódiu je také pekelné teplo od žiary reflektorov, že už len pri samotnom státí na pódiu vám začal bublať mozog. Dávame skrátený set a ja si to náramne užívam. Cítim sa síce ako lenivý hajzel čo ojebal partiu, ale fakt pri poslednej skladbe už len lapám po dychu.Takže druhý krát za 24 ročnú existenciu ABORTION som hral bez basovky. Babky za 100 rokov na toto budú spomínať určite v tom najlepšom! Po nás už sa chystajú hviezdy dnešného večera BRUTAL TRUTH. Malá zmena na poste gitaristu ma tak trocha zarmútila. Na miesto pôvodného gitaristu Burkeho nastúpil chlapčisko z projektu Total Fucking Destruction. Aj keď som sa ich pýtal že kde je gitarista, tak nikto nebol nejak extra ochotný mi o tom niečo povedať. A to som Lillkera netrápil otázkami ako môj kamoš, o znovuobnovení S.O.D. atď -)  Každopádne Burkeho hru na gitaru som mal veľmo rád, lebo mala taký špecifický sound a štýl a napr. na Copenhelle keď hrali, tak proste bola radosť sledovať jeho hru. Tento chlapčisko na neho nejak moc nesiaha ale srať už to. "Ill Neglect" a ide sa na plné guľe. Zaznievajú väčšinou songy z posledného albumu "End Time" , ale prekrívajú sa so starými flákmi. Brutálni pravdovravci hrali skoro hodinku, čo je celkom dosť na tento štýl. Končí sa o jednej v noci a ešte kecáme s kamošmi, každý je už viac menej na sračku. Osádka auta na mňa vrčí jak tlupa hladných vlkov, lebo teda okrem mňa, každý na druhý deň ide do práce. Ale ja sa zabávam, nie? -))) Ok, hodím ešte nejakú útratu v distre B.T. a ide sa na cesty. Suma sumárum, dobrá akcia,ale pravdu povediac na Blavu som čakal viac ľudí. Darmo, toto nie je Žiar nad Hronom!!!
-Lepra-

Žiadne komentáre: