DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 18. augusta 2019

TELEPATIE č. 1 / 2019



Svetlo sveta uzrel ďalší profi tlačený fanzin. No nielen tlačou sa tvári zaujímavo. Aj obsah je na vyššej úrovni a odzrkadľuje zúročenie nemalých skúseností autorov a prispievateľov z ich predošlých (či súčasných), prevažne webových, pôsobísk. Rozhovory sú robené zaujímavo a je možné sa dostať k množstvu informácií z rôznych oblastí, či už hudobného, či súkromného života spovedaných. Z väčšiny z nich som mal dobrý dojem, z niektorých som mal extrémne dobrý dojem a dosť som sa dozvedel, niektoré boli poslabšie. Dosť tieto veci záviseli aj od odpovedí daných osôb, preto tieto drobné chybičky krásy netreba zbytočne zdôrazňovať a už vôbec nie vyčítať redakcii. Otázky sú kladené veľmi zaujímavé a vidno, že sa na ne dobre pripravili a netriafali naslepo. Žánrovo sa redakcia, resp. Rozhovory pohybujú od punku cez extrémne metále cez grindkór až kdesi k psychedelickému rocku, čo mne veľmo imponuje a opäť raz ktosi rozšíril moje hudobné obzory o neznáme mená. Trošku mi nesadol cestopis z Afriky, čo bola pre mňa vcelku zaujímavá a lákavá téma, no moje chute neboli celkom naplnené, ale dúfam, že v tejto oblasti budú borci pokračovať aj v budúcnosti. Čo sa mi však asi najviac pozdávalo, bola anketa “Ženy v tuzemském hardcore”. Prehliadka rôznorodosti názorov na plusmínus rovnaké veci a oblasti. Potlesk. Pre rochničov v čítaní recenzií bude tento plátok asi sklamaním, bo sa tu nachádza presne jedna, no mne nejak extra nechýbali.
Tento fanzin je pre mňa príjemným prekvapením a rád sa poobzerám po jeho následovníkovi. Dúfam, že nejaký bude, bo ak toto je prvé číslo, aké asi môžu byť tie ďalšie?

-Majto C.-




Žiadne komentáre: