DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 22. augusta 2018

Nihilist Commando / Neuss 7" split 7"EP 2018 (Noise Carnage rec.)


Staré demá Nihilist Commando patria medzi to absolutne najlepšie z druhej vlny noisecore a ich živák na youtube je najlepšia vec z úplne každej vlny. Nie som si stopro istý, ale ak sa len nemihli na nejakej kompilačke tak toto je prvá nahrávka NxCx po desiatich rokoch a trochu ma to zaskočilo, musím priznať. Na staré dobré komando je to príliš čisté, príliš hudobné, príliš "odspievané", no keby som nevedel čo počúvam, tak ma tu starúch Aspa určite nenapadne. Znie to ako popiči grindová kapela, páči sa mi to, ale nie je to Nihilist Commando ako ho poznám a tož pre mňa sklamanie. Neuss, tlupa v utajení z Japonska, je dokonalá kolízia hnusu a hluku, totálne špinavý a surový odpad, nie je to ten váš typický noisecore, je to hudobne aj nehudobne celkom o ničom, ak mám byť úprimný, ale ten výsledný pazvuk a humbuk ma rozhodne a absolutne berie, toto by sa nádherne hodilo na split so starými Gonkulator alebo Black Mass Of Absu, a to už je čo povedť! Brutálny hnoj, toto sa podarilo, skvelé, smekám!!  noisecarnagerecords.blogspot.com

-RadoKAZ-

https://www.youtube.com/watch?v=kEC2Z01LnuE
https://soundcloud.com/user-837196409

Žiadne komentáre: