DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 25. augusta 2018

ALEA IACTA EST "S/T" 7"EP (Sekáč Rec.) 2018

Viac menej som už dávnejšie tušil, že v tejto kapele niečo nefunguje. Koncerty sa odohrávali dosť často v nekompletnej zostave a tak sa chlapci dohodli, že to radšej zabalia. Tento sedempalec je vlastne taký ich nekrológ. Vyšiel len v 100 kusovom náklade, takže až sa nepoponáhláš, tak premeškáš zánik jednej skvelej kapely. Ano skvelej, bude mi za touto kapelou smutno, odohrali sme spolu aj pár koncertov a chlapci mali fakt kurva potenciál.
Na tomto sedempalci nájdete 9 skladieb, ktoré klasicky charakterizovali štýl AIE. Kým A strana sa nesie v klasickom grindcore duchu, aký produkovali a dovolím si tvrdiť, že už mali aj vlastný rukopis, tak B strana začína sludge skladbou "Zsákutca (Slepá Ulička)". Áno texty sú v Maďarčine, presne tak ako sa v ich regióne rozpráva a je to ich rodná reč. Chodťe do piče s tým, že žijeme na Slovensku. Rozprávaj tak, ako ťa učili. Niečo na štýl ako to robili Brutal Truth. Dokonca tu s vokálom vypomáha aj Majča (ex Basal Banar) v skladbe "Národný Kar".
Bude mi smutno za tým, že Slovenská scéna prišla o jedna z mála grindcore kapiel, ale nebude mi smutno za názvom ich kapely (nikdy som nepochopil, prečo je tak sakra ukomplikovaný) a ja dúfam, že sa vynoria na ich hrobe aspoň dve poriadne kapely!!! Ináč foto na obale v oblekoch nad hrobom, je proste neskutočné! Zboohom chlapci v pekle.
-Lepra-

BANDCAMP

Žiadne komentáre: