DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 6. novembra 2014

NIČITEĽ "Hnev panteónu" MC

Ničiteľ je pre mňa najzaujímavejšia súčastná slovenská kapela, fantázia akú "onakvejšiu" muziku vedia títo traja chalani dokopy tlačiť. Mne to príde ako akýsi temný post/kraut rock, keby som nevedel, že ich tvorba sa točí okolo gréckej (a možno aj inej, nie som odborník) mytológie, povedal by som okultný rock s parádnym, ľahko blackmetalovým vokálom, niečo k Aluk Todolo a Om, ale veľmi svojské, ťažko prirovnávať. Videl som ich zo päťkrát, každý jeden raz to bol skvelý zážitok a výborný koncert, a keďže ich playlist je prakticky, alebo možno komplet, totožný s touto nahrávkou tak veci na tejto ich prvej kazete dobre poznám. Čo ma teraz ale teda neminie, je povedať, že z tejto kazety to nie je úplne ono. Neviem, či sa to len nepodarilo alebo sa to proste ani len tak nedá, ale preniesť tú silu z živých vystúpení na kazetu úplne nevyšlo. Možno som trochu príliš kritický, lebo ja túto bandu naživo fakt žerem, ale tu mi chýba ten srd, surovosť a mám pocit, že hlavne dynamika. Celá táto kazeta vyznieva skôr "pesničkovo" a tak nejak "príjemne", kurva ja viem, že tie isté songy znejú na živo úplne vražedne!  Nevyznám sa vo veciach ako produkcia a mastering a podobné veľké slová, ale mám pocit, že presne to tu malo byť dáko inak. Táto banda je proste naživo Ničiteľ, na tejto kazete je to "len" dobrá muzika. Kto ich nepozná nech určite skúsi, navyše kazeta je to veľmi pekná, ale najlepšie urobí ak si to kúpi rovno na ich koncerte - vrelo doporučujem! Jo a nemôžem si odpustiť, ale to čo zahrali Ničiteľ na Ffude so Supraphon Family, tak to sa malo nahrať a vydať, to bolo neskutočné popiči niečo na tieto končiny! Držím všetky palce a teším sa na ďaľšiu nahrávku, ktorá ma dúfam už úplne zabije.  
-RadoKAZ-
 nicitel.bandcamp.com

Žiadne komentáre: