DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 27. apríla 2024

TELEPATIE magazin # 6/2024 (A4,148 strán, náklad 500kusov)

Už dlhšie sledujem tento počin,ale stále nechápem, prečo som si ho nekúpil. Pritom mám v sebe ten blok, že keď každý niečo chváli, ja to z princípu ignorujem.Prečo? Pritom toto nie je efekt ,že tisíc múch chváli hovno. Toto je fakt skvelé čítanie. Schválne vybratý ľudia, ktorý sú zaujímavý, ktorý majú čo povedať, ktorý to majú už v hlave upratané. Žiadne metalové tuposti, šablonovité odpovede, skryté promá. Pravý underground a zaujímavý ľudia a kapely. A to prosím vás naozaj neberú ohľad na škatulky, lebo nájdete tu ako odpovede metalistov, tak crusterov a punkáčov. Žiadne rozdiely ,všetci sme na jednej lodi. Fakt som strávil na toalete hodne času s týmto magazínom a vôbec neľutujem tie strpnuté nohy. To, že som ich doteraz nejak ignoroval, idem ihneď napraviť. Až si bol doteraz taký ignorant, ako ja, tak to okamžite naprav!!!! Hľadaj u lokálných dílerov divnej muziky,alebo píš : telepatie@seznam.cz
 

Žiadne komentáre: