DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 22. novembra 2020

AGATHOCLES "Living With The Rats" CD 2015 (Grindfather/Teriak)

 

Tak počul som už zopár bizardných nahrávok od AG, ale toto je bez debyty ,úplný top. Nejedná sa o muziku kapely,ale o solový projekt Jana (bass,voc.), ktorý ešte v roku 2002 dokonca aj vyšiel ako split 7"EP s Agathocles,lenže jeho strana sa volala JAN AG. Nechápem, prečo je z toho už teraz nahrávka Agathocles, keďže všetko čo nahral, stvoril sám a jedná sa o one man projekt. CD obsahuje všetko, čo stvoril v rokoch od 200 do 2003 a niektoré veci už aj vyšli niekde na nejakých splitoch.

No a tu sa dostávame k muzike. Slovo prekvapený, nahradilo slovo šokovaný a toľko som na to hľadal škatuľku, až som ju nenašiel!Zoberiete si nejakú primitívnu samohrajku, dáte do toho zbustrovanú basu, vokál z AG a ešte do toho škreky a pokusy o zavýjanie. Dáte tomu primitívny pop rytmus, chytľavú melódiu a na tom najnižšom možnom stupni kvality to nahráte. Fakt ani len netuším, k čomu by som to prirovnal. Je to taká zmes synth/punku a popu.Aj by som to nazval originálným,ale mne to príde, ako keď v 93ťom ,skrachované zábavové kapely objavili syntetizátor a samohrajku. Je to úlet, ako hrom a je len na každom, ako sa k tomu postaví. Mne sa to už pri 5 počúvaní aj páčilo. Mám rád primitívne veci.

-Lepra-

Žiadne komentáre: