DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 10. mája 2020

V RUKOU OSUDU "Chronos" MC (Sky Burial Production)

Slovennský DIY label prekvapuje! Pod nenápadným názvom V RUKOU OSUDU , ktorý som už niekde počul, ale som si myslel, že sa zase jedná o klasický Moravský crust core, ma vyviedli z omylu, hneď prvé riffy. ANO!! Presne toto hľadám posledne. Pravý, nefalšovaný, surový sludge!!!
Ja mlaskám od prvého riffu ,až po posledný. Toto je u mňa absolútne top vec v tomto roku. Dlho som hľadal podobnú kapelu, ale aj keď sa tu niekde už niečo nájde, toto čo tu stvárajú, ešte nie. No a čo hľadám na takýchto nahrávkách? Atmosféru a surovosť! A to tu nájdete . Začnem zvukom. Ten je absolútne dokonalý, čo sa týka tochto štýlu. Tá špina a surovosť sú prenesené na pásku v absolútnej dokonalosti. Atmosféra. Tá mi pripomína veci od Moss alebo Monarch. Tiež neviem tomu čo vytknúť,lebo po tejto stránke je to dokonalé, čo umocňujú ešte aj nastrihané pasáže z filmov v hudbe. Hudba. Klasický sludge, klasické riffy, nič preborné, nič nové, zato dobre a umne zahraté. s hrubým chrachľákom v krku.
Obal kazety je tiež umelecké dielo, ktoré len podtrháva atmosféru celej nahrávky. Týmto sa zatvára kruh. Pre mňa, absolútna trefa do čierného. Dúfam, že tú surovosť dokážu aj v budúcnosti preniesť na nahrávky, lebo tu, znie dokonale!! Smekám klobouk a na pódiách dovidenia!!
-Lepra-

WEB
SKY BURIAL

Žiadne komentáre: