DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 10. mája 2019

DEAD INFECTION / PARRICIDE split 7"EP 2015 (Selfmadegod Records)

Toto splitko mi ešte chýbalo, tak som si ho teraz zaobstaral a priznám sa, že som bol zvedavý na muziku, akú vyprodukovali Poliaci Dead Infection v zostave Cyjan-bicie a Robert-gitara,basa,spev.
V prvom rade musím zabudnúť na starý Dead Infection, lebo z tej muziky tu naozaj , nezostalo absolútne nič. Miloval som tie ich staré nahrávky,ale tu je to skôr už o modernejšej forme grindcore. Nájdete tu 4 songy s parádnym zvukom a poriadným náhulom. Musíte sa len odosobniť od faktku, že tu nič nenájdete, čo ste doteraz pod logom D.I. počuli a vrhnúť sa na počúvanie tak, že počúvate úplne novú kapelu.No a ta úplne nová kapela je na úrovni a podáva skvelý výkon. Akurát ten obal som vôbec nepochopil a aj tie uletené texty sú divné. Od tejto nahrávky po nich ľahla zem. Dúfam, že nie na dlho!
PARRICIDE je tiež stará Poľská skvadra. Tý už teda znejú poriadne staro. Aj ich muzika znie, ako zo starého sveta.Toto je čistý old school grind/death ako hrom. Tu je všetko ako zo starej školy. Od zvuku, cez muziku,vokál,bicie, postupy. Je to ako stret dvoch svetov. A oba svety nesklamali!!
-Lepra-


Žiadne komentáre: