DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 23. septembra 2018

S.O.T.E. / STEP ON IT split 7"EP 2018 (Kooperácia)

Dve Maďarské kapely, jeden asfalt, dva štýly, jedna legenda.
S.O.T.E. sú momentálne asi jedinou Maďarskou grindcore kapelou, čo hrajú ten old school, pravý grind, bez príchutí a miešaní stýlov, proste, naser to do nich a povedz všetko za jednu minútku. Poriadny raw zvuk, nasadenie od začatku do konca, punkový podklad gitár, poriadny murmur a 6 skladieb, ktoré idú ako dávka zo samopalu. Fakt dobrá záležitosť a som strašne rád, že sa aj v Maďarsku, niekto venuje tomuto a takto aktívne . Paráda!!
STEP ON IT je už legendárna kapela z Maďarska, ktorých som mal zafixovaných, že hrajú takú zmes HC/ grindu,ale s touto nahrávkou ma teda zaskočili. Som dosť zmätený,alebo fakt neviem, čo si o tom myslieť. Celé je to taký guláš všetkého, že to u mňa v konečnom dôsledku vyznie, celkom nemastne, neslane. Kým prvý song "This Is The Night..." znie ako Melt Banana aj s techno partiami, tak ostatné songy zápasia s každým štýlom, vrátane heavy metalových riffov, občas HC, občas grind, proste občas ešte aj ako black metal, vždy niečo iné. Ďalšia vec čo mi tak trocha vadí je, že skladby sú asi zámerne stišované. Skladba si ide a zrazu je stíšená a ide ďalšia vec. Divné. Ale na druhú stranu majú poriadne nasadenie, to sa nedá uprieť a má to aj energiu, čo je fakt veľké plus.
Vyskúšaj, až nesadne, tak aspoň S.O.T.E. ti veserú mozog z hlavy.
-Lepra-

S.O.T.E.
STEP ON IT

Žiadne komentáre: