DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 21. mája 2017

EDITOR "Old School" CD 2017 (Slovak Metal Army)

Ja som si myslel, že už týto fosílníci to dávno zbalili a venujú sa už len veciam, ktorým sa ľudia okolo 40 rokov venujú (auto,práca,alkohol). Lenže aké je prekvapenie, že oni žijú a oni vydali aj nový album. A poviem vám, že nápaditejšie a trefnejšie ho už ani nemohli nazvať. Za nápaditým obalom CD sa skrýva 1O songov. Desať vecí, ktoré ináč ako stará škola punk/HC/thrash-u saani nazvať nedá. Toto vedia robiť len ľudia, čo už majú niečo za sebou a zasekli sa v devedesiatych rokoch. Presne tak znie po hudobnej stránke, táto nahrávka. Zvuk je excelletný, tomu sa nedá ani len chlp v nose vytknúť. Hudba je ale fakt starý, spráchnivelý ,jednoduchý, ale hlavne ÚDERNÝ HC/tharsh. Oni hrajú presne to, čo hrali v roku 1990, keď sa mi do rúk dostal ich demáč "World Decay". Je to stále šľapavé a v spojení s moderným a hutným zvukom, aký majú aj na tomto albume, sa občas prichytíte, že kývete búdkou, čo máte na krku. Hlavne pri tých sviežích pogo vypaľovačkách.
Čo sa týka hudby a Doctorovho vokálu, tu sa nič mení a asi ani nebude.
Osobnou kapitolou sú ale texty. Možno niektorým bude vadiť ich šablonovitosť a jednoduchosť, kedže im všetko pekne po Slovensky rozumieš. Priznám sa, že aj ja som najprv trocha remcal na ne, a chýbala mi tam povedzme tá humornejšia stránka, poprípade rafinovanosť povedzme Insanie, ale zase na druhú stranu, takéto texty má 90% súčastných thrashcore kapiel a to vrátane povedzme Municipal Waste. Ono to tak má byť! Aj v tomto je to old school jak remeň. Ano sú klišovité, ale až si na ne zvykneš, dá sa. Zborové refrény sú samozrejmosťou, to predsa k tomuto štýlu patrí.
Nejaký favorit song? Asi posledný "Posledný Zhasne".
Až máte radi povedzme Konflikt a podobné veci, tak presne tam by som zaradil aj Editor.
Starých psov, modernej muzike nenaučíš!

-Lepra-

Bandzone

Žiadne komentáre: