DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 26. marca 2015

SETE STAR SEPT / COCK E.S.P. split 7"EP (Underground Pollution Rec.) 2015

Načo onanovať nad tým, koľko vecí SSS vydávajú, keď je to všetko, všetko!!! dobré, keď to proste vedia, nenudia (ma), majú to v krvi, nie je to na silu, proste to z nich ide a ja som ešte nepočul SSS čo by ma nebavil a nemal som nahrávku čo by som dal preč. Tento matroš je noisegrind v super chlievnom zvuku zo štúdia, v rámci SSS disko vysoko nadštandard, neváhať a brať. Cock E.S.P. je stará klasika, banda chujov, sliepok, kuriev, pacientov a dementov a tak nejak znie aj ich tvorba. Partia Dana Nekonečného na tripoch na koncerte Hanatarash. Nič pre metalistov, punkáčov, noiserov, crusterov, nezávislákov, rockerov, samovrahov, výpravcov, diabetikov ... čistý kabaret hluku pre bláznov, bravó! Vivian z U.P. robí excelentnú prácu, tieto jeho ipky to raz bude legendárna zbierka!   undergroundpollution.e-monsite.com
-RadoKAZ-

https://www.youtube.com/watch?v=L6rW2xadTJo

Žiadne komentáre: