DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 9. marca 2015

HUMIT "Cha.ozs" MC 2015

Keď som v krčme spomenul, že mi došlo parádne demo od Martinských Humit, encyklopédia zvaná RišoSangre ma osvietila, že to sú tí, čo onehdá vydali kazetu s Shitoba, aháá, no tak to som nevedel, nepočul som to a tak to sem ani viacej pliesť nejdem. Súčasní Humit rúbu veľmi slušne prijebaný drum 'n bass, grind/jazz freestyle, zašmodrchaný do noisecore ledabolo výbušnej neštruktúry, mohutne zbustrovaná no čitateľná basa, leprácky spev, extra body za hutné bicie bez rozpleštenej rytmiky, dobrý, čistý zvuk od Biba sem tiež skvele pasuje a mne to moc imponuje hlavne tým, ako to celé znie pekne šibnuto, divotvorne  a prijebane! Super vec, veľmi atypický a zaujímavý matroš, moc sa takýchto vecí nehrá, jediné čo ma napadá je osloviť ostraváckych Massola, to by bola banda do zaujímavého splitu! Na prvú kazetu, klobúk dole! Hudobne, zvukovo, prevedením a aj prístupom k veci, šak pozrite ako sa to dá zohnať na ich stránkach, nádhera, takto sa to má robiť! Ako hovorí nemenovaný klasick zo Stožku: "má to potenciál", nemenovaný klátik zo Zvolena dodáva: "veľký!"

-RadoKAZ-

 bandzone.cz/humit


Žiadne komentáre: