DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 12. októbra 2012

VOETSEK / UNHOLY GRAVE split 5"EP (Haunted Hotel Records)

Trocha staršia vec, ale priznám sa, že s päťplacovými vinylmi som na topm, asi tak ako som bol na tom začiatkom 90tych rokov so sedempalcovými epkami. Prišli mi zbytočné, až kým nenastúpila grind/fast generácia kapiel a ich zmysel mi objasnila! Teraz som presne tam zase. Počúvať sa to v pohode nedá, lebo musíte sedieť pri gramci a otáčať tú malú pičovinku, každé dve minuty ,hehehehe. Neviem, ako raritka v pohode, no postrádam ich zmysel. Sú drahé a nezmyselné. TU najdete jeden song od Japoncov UNHOLY GRAVE v strašnej agathoklesácek kvalite, nahratý niekde v skúšobni. Takže nič. Amíci VOETSEK sem sekli dve skladby, jednu typickú tharsh kanonádu a tá druhá "Pro Stoner" , ako už názov napovedá, sa nesie v stone rockovom duchu. Dajte k tomu jednoduchý obal a 10 dolárová kokotina je na svete. Neviem k tomu nič viac dodať, lebo čo sa týka muziky, nikto ma o nič neobohatil, akurát vlastním niečo, čo keď si chcem vypočuť, tak ma to stojí len kopu nervov, hehehe. tak asi...
-Lepra-

Žiadne komentáre: