DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 6. októbra 2012

RAISON D´ETRE "When The Earth Dissolves In Ashes" CD 2012 (Cold Meat Industry)

Sedím sám v izbe, už druhý týžden v kuse prší a počúvam tento album. Keby som mal krb a nad krbom brokovnicu, tak sa zaručene zastrelím! Presne takéto emócie už  20 rokov sa snaží vo mne a v každom z poslucháčov vyvolávať tento dark/industrial Švédsky projekt, ktorý ma na svedomí chlapík menom Peter Andersson. Už som sa tešil, že si vypočujem nový album ale toto je vlastne live album. Slovo live album ponímajme trocha ináč, než u metalových kapiel, lebo tu nehrozí nejaký zlý zvuk alebo slabé výkony! Toto je stroj. Strojová muzika poháňaná kolieskami pekelnej brány. CD má 70 minút a najdete tu 14 trackov nahratých na rôznych akciách po celej Europe v rozmedzí rokov 2010 a 2011. Je to vlastne taký slušný výber jeho dlhoročnou tvorbou. Až ste sa ešte s touto muzikou nestretli, tak tu je jeden výborný prierez. Jednoznačne sa jedná o jednu z najtemnejších industriálnych projektov a takto si nejak predstavujem, že raz keď sa dostanem do pekla, tak toto tam bude znieť. V tom som si istý. Pre niekoho, kto potrebuje temnú muziku, tak počúva black metal. podľa mňa keď mám náladu na hustú, temnú náladu, tak si pustím takéto niečo. A až by ste chceli vedieť, čo budete v tom pekle počúvať, tak to skúste aj vy!
-Lepra-
http://raison-detre.info/main.html

Žiadne komentáre: