DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 10. augusta 2012

ARCANA "As Bright As A Thousands Suns" CD 2012 (Cyclic Law)

Každý z nás tvrdohudobníkov, máme svoju odychovú muziku. Rozdeluje nás len to, že niektorý si to priznáme a niektorý nie. Je to ako s sexuálnymi úchylkami. Pamätám si ešte stred 90 tych rokov ,ako som brázdil všetko možné a nemožné v hudobných štýloch, až som narazil na geniálne vydavateľstvo Cold Meat Industry, ktoré v tých rokoch združovalo pod sebou, absolútnu elitu industrial scény! Práve tam som si zaľúbil aj Švédov, ARCANA. Časy sa pohli, label trpí, Arcana prešla personálnymi zmenami a aj ja som ich prestal na čas sledovať. Teraz prišiel čas, že som si ich nový album pustil s pocitom, že si pripomeniem staré dobré časy. A poviem vám na rovinu. Padla mi sánka a tento album počúvam aspoň trikrát denne! Toto je neskutočné, čo tu predvádzajú! Arcanu radia štýlovo k neoclasike/ambientu a tá škatuľka im sedí. Priznám sa, že toľko nádherných a do uší, lezúcich melódií som pokope, už dlho nepočul. Hudba je založená v prvom rade na perkusiách toho najrozličnejšieho druhu, ktoré dopĺňa syntetizátor a excelentný mužsky/ženský, vokál. Ich nová speváčka Ann-Mari Thim dokonca hosťovala na poslednom albume mojich Českých obľúbencov Tábor Radosti. Nezbavím sa však pocitu, že tie nádherné melódie , sú mi už všetky známe. Fakt, je to divné, ale zažívam pri počúvaní tochto albumu ,úplné dejavú. Neviem prečo, neviem si to vysvetliť! Ale občas mi to príde, ako keby staré, známe popové melódie prerobili na svoj obraz, neviem. Každopádne už pri titulnej skladbe som nadobudol presvedčenie, že toto som už počul od Depeche Mode! Neviem, každopádne sa to počúva parádne, a parádne to čistý mozog! Vyskúšajte, určite si to zamilujete na dlhý čas depresívnych stavov....
http://www.erebusodora.net/arcana/

Žiadne komentáre: