DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 22. apríla 2012

INSAIN "Spiritual Rebirth" CD 2012 (Kaotoxin records)

Frantíci INSAIN hrajú death metal. Tu by sa to pre mňa aj mohlo skončiť ale s hrôzou som zistil ten fakt, že ja som prespal jednu generáciu death metalových kapiel a fanúšikov. Fanúšikov, ktoré  nové kapely neprirovnávajú k legendám tochto štýlu, ale už k druhej až tretej generácii kapiel. No a problém je v tom, že tieto už išli mimo mňa. Ja mám rád death metal v tej pôvodnej podobe, teda z doby kamenej , keď bol rozdelený na Švédsky/Americký a zbytok sveta. No a INSAIN so svojim chápaním, by som priradil k Americkej vlne a konkrétne tu nachádza dosť podobných vecí, postupov, riffov a hlavne atmosféry nahrávky, práve k praotcom americkej vetvy death metalu Morbid Angels. Hudobne a hlavne zvukovo tu nie je ani čo vytknúť. Album bol mixovaný a mastrovaný v Poľskom štúdiou Hertz, takže nahrávka má ten správny, hutný a valivý sound! Obal kreslil chlapík Xaay čo robil veci aj pre Nile a Behemoth. Vidieť že Insain dali celú dušu a všetky svoje prachy do tejto nahrávky a to sa cení! Nie je to zlá muzika , nepočúva sa to zle, len ma občas poriadne ponudila, ale to už je asi osud tochto štýlu. Death metalisti nemáte čo riešiť, je to zaručená vec po kvalitatívnej stránke!
http://www.myspace.com/hordeinsain
KAOTOXIN RECORDS

Žiadne komentáre: