DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 20. apríla 2012

EXORCIZPHOBIA "Something Is Wrong" CD 2012

Táto kapela sa dostala do povedomia fans, hlavne tým faktom, že tu hrá "ten" gitarista, ktorý zastupoval Spika Cassidyho (D.R.I.) na ich vystúpení na Obscene Extreme Feste!  No celkom slušný štart, nie? No a čo hrá "ten" gitarista? Takže má kapelu,čo sa volá EXORCIZPHOBIA a hrajú, klasický drevný thrash metal. Majú za sebou jedno EP a vystúpenia s kapelamy ako Wermacht. Teraz im vychádza ich debutový full album a pravdu povediac som bol zvedavý. No a nastali hneď prvé prekvapenia.! Chalpci nezvolili texty v rodnej Češtine , ako to robí 99% Českých thrash kapiel, ale poctivo si to odriekávajú v Angličtine. Hudba nie je žiadna tá "nová vlna" thrash metalu, čo zväčša miešajú dokopy thrash/hc/heavy/punk ale oni hrajú ten prapôvodný thrash metal z 80 rokov, silne ovlyvnený Metallicou. Pravdu povediac, tieto fakty môžu pre nepripraveného, moderného, mladého, poslucháča, vyvolať slabšie šoky! hahahahaha. Ja som sa pri počúvaní ich muziky preniesol na začiatok 90 rokov, keď som riešil problémy, kde si našijem nášivku Kreator a všetky tie spomienky na partiu podobne postihnutých maniakov sa mi zrazu objavili a ja som zistil, že sme boli vtedy štastný! Jo! To je ten správny výraz! Byť štastný pri počúvaní ich muziky aj keď zrovna, takto práve táto kapela nie je naladená, hahahah. O.K. až chcete totáne, ale vravím, totálne retro thrash, nech sa páči, ich album si môžete celý vypočuť na ich bandzone!
http://bandzone.cz/exorcizphobia

Žiadne komentáre: