DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 7. januára 2012

IDIOTS PARADE / SAY WHY? split 7"EP 2011 (TVG Records)

Pred mnoho rokmi za dávnych čias som získal, celkom slušnú averziu voči sedempalcom. Kapely zväčša na ten krásny kus asfaltu mrdali svoje nepotrebné songy v čo najhoršej kvalite! Naštastie doba pokročila a tak isto aj kapely aj vydavateľstvá si začali vážiť tento sympatický nosič a vďaka práve takým firmičkám, ako TVG som si znova aj tento nosič zamiloval. Po ruke mám limitovanú verziu, kde okrem platne s bookletom (anglické/slovenské/české texty), najdete aj dva odznaky od kapiel a tak isto plagát s hromadou detí, ktoré milujú zbrane. No a muzika.. IDIOTS PARADE sem nacápali 6 kúskov ich námrd core, to jest, do minutky namrdané mini tornáda v dobrej tradícii starej školy velikánov typu Yacopsae. Texty sa už pokúšajú o básnícku dráhu, ale ja tomu ešte dávam pár nahrávok a bude to 100%-né ale už sú zase o niečo lepšie. Pri počúvaní ale postrehnete hneď dve zmeny. Úplne iný štýl gitarovania (rukopis nového gitaristu) a tak isto spev. Odfláknutá práca zvukára (na čase porozmýšľať o zmene), ale podľa mňa urobila zo spevu, taký zaujímavý nástroj. Práve to sa mi na tom páči, že to nie je typické! Viem že ďalšia nahrávka bude zase normálna, ale táto je zaujímavá. Kapela si z toho robí ťažkú hlavu, ale jednu radu vám dám! Nikdy nepočúvajte rady opitých "akožefanúšikov" po koncerte!!! Nikdy!!! Mne sa tieto songy páčia a som rád, že máme na Slovensku, takúto akvizíciu!!! Len tak ďalej!
Český SAY WHY? znejú o kapánek lepšie , nahrávka vznikala v jednom z momentálne najlepšom štúdiu pre tvrdú muziku v Čechách (Shaarku) a tak ich 5 songov, kvalitného fastcore, nenechá nikoho chladným. Zaujímavé je, že škreklavý vokál tu znie ženskejšie, než u I.P. (hehehehe). Fakt kvalitné ep-čko, ktoré poteší každého fanúšika fastcore. Celá nahrávka mi príde ako rýchlovka na zadnom sedadle v aute! Ani sa nenazdáte a už na vás trúbia, aby ste odtiahli preč! Super!!!
bandzone.cz/idiotsparade
bandzone.cz/saywhy

Žiadne komentáre: