DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 28. januára 2012

0n0 "Path" CD 2011

Poviem vám narovinu, projekt podobného razenia som na Slovensku hladaľ už strašne dlho! Ja viem že tu funguje vyspelá electro scéna s vyspelým svetovým labelom Alliens Productions ale ja som hladal niečo metalovejšie. A našiel som! Jednočlenný projekt, bývaleho gitaristu death metalových Hemperor sa nesie v úplne inej dimenzii. Skvelá zmeska štýlov ako industrial, death metal, shoegaze, ambient. To že s ato umne dá dať dokopy, je tu na tejto nahrávke dôkaz! Prvá vec "S.I.L.K" pripomenie, rané nahrávky všetkých death metalových kapiel, čo miešali do svojej muziky industrial, skvelá, hutná, občas fajne disharmonická vec! Druhá vec "Sleepless Slumber" je absolútnym hitom a favoritom, tejto nahrávky. Skvelá atmosferická,hutná vec, čo mi pripomína legendu industriálu G.G.F.H., absolútny vrchol nahrávky! Ďalšia vec "They" sa nesie zase v takom doomovom opare s ubíjajúcim tempom, základnou melódiou, do ktorej disharmonizujú skvelé gitarové vyhrávky a vokál. LTrance-Formation" je parádna odýchová vecička v štýle shoegaze,taký odych. Jediná slabina nahrávky je do grindu ladená vec "Feed The Flame", ktorá je dobrá, len sa sem absolútne nehodí! Skladba v štýle kapiel typu Maruta, alebo Noisear. Perfektne to znie, len úplne mimo to je! Záverečná  14 minutová "Path" je zase len v takom funeral doomovom štýle. Fakt super vec a ja len dúfam, že to neostane pri tomto albume ale 0n0 sa stane súčasťou scény, lebo podobných vecí je tu tak málo, ako čistých uterákov na verejnej toalete. Páči sa mi špinavosť nahrávky, ktorá dodáva to správne ,jalové celej atmosfére, páči sa mi gitarový štýl chlapčiska a aj jeho hudobný vkus! Takže ja ako starý Godflesh fanatik vo vymretí, som našiel konečne svetlo na konci tunela! Paráda a smekám klobouk! Len tak ďalej!!!!
https://www.facebook.com/ono0110?sk=info

Žiadne komentáre: