DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 20. októbra 2019

SEDEM MINÚT STRACHU / MORAL DISCO EATER split MC 2019 (SSGC Rec)

Už som dlho nič nerecenzoval od našich megaaktívných noiserov SMS. A tu mi Rišo posiela, hneď kazetu, ktorá vyšla na jeho vlastnom labeli v náklade 50 ks. Tak to má presne byť, toto je grindcore od srdca a nie od peňaženky.
SEDEM MINÚT STRACHU drhnú svoju klasiku, 22 bordeloidných noise core vecí, nahustených do jedného tracku. Už ako vždy, aj teraz spomeniem, že je to pocta velikánom noise core, aké sa produkovalo na začiatku 90 tych, rokov. A ja som rád, že práve oni sú zo Slovenska. Moja pocta, ako vždy.
MORAL DISCO EATER sú noiseri z Japonska a drhnú presne to isté, čo SMS, čiže, totálny raw noise core s garážovým zvukom. 8 vecí, tiež zliatých do jednej hnusnej, špinavej, hlučnej hmoty.
Až miluješ, nie je čo riešiť!
-Lepra-

SMS

Žiadne komentáre: