DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 3. januára 2019

ČO SME POČÚVALI V ROKU 2018


MAJTO CAGALA:

CATASTROFY „Besnota“ LP 2018
Keď sa ma niekto spýta, ktorú slovenskú kapelu súčasnosti som videl najviac krát naživo, jednoznačne je to práve táto. Ich nový album nemám ešte napočúvaný úplne dokonale, no baví ma prevelice. Melodický thrash metal s množstvom chytľavých motívov a trefných textov. Podľa mňa zatiaľ ich vrcholné dielko.

UŽ JSME DOMA „Hollywood“ CD/2x10“/LP 1993/2012/2017
Keď som kúpil Papagájovu reedíciu mojej asi najobľúbenejšej veci od UJD, spustil som mániu porovnávania so všetkými predošlými nosičmi. Tento album je srdcovkou a vytiahnutý zostal prakticky po celý rok.

ADACTA „Zlo“ LP 2018
Po predošlom dokonalom albume „Tma“ som vedel, že bude ťažké prekonať ho, no myslím, že chlapom sa to vcelku darí. Zvukovo a čiastočne aj hudobne príklon k old schol swedish death metalu mi príjemne pohladil dušu. Jedno z mnou očakávaných diel.

VOIVOD „Target Earth“ LP 2013
Prvý album tejto bandy s nástupcom geniálneho Piggyho. Chewy síce ctí rukopis, ktorý pre Voivod za roky vypiplal jeho predchodca, no citeľné sú aj jeho osobné vklady do muziky neuchopiteľných Kanaďanov. Čaru ich tvorby som prepadol kedysi dávno v 88-om, keď sa mi do rúk dostala nahrávka „Dimension Hatross“. Odvtedy striehnem na každé ďalšie vydanie. Novinky som sa žiaľ na ich tohoročnej zastávke v Blave nedočkal, no mám ju v hľadáčiku. Zatiaľ som rok trávil v spoločnosti tohto titulu (teda, z albumov Voivod najviac, bo ani ostatné nestoja podaromnici v poličkách, hoci ich mám na všetky na cd, no chcel som nasiaknuť novšou tvorbou pred koncertom).

SLOBODNÁ EURÓPA „Unavení a zničení“ CD 1994
Dostal som chuť zaspomínať na staré melancholické obdobia strávené v nejasných oparoch, kedy mi tento album robil každodenného sprievodcu. Toto spomínanie mi vydržalo takmer celý rok a stále ma to baví, tak s ním isto strávim aj ďalší presne nešpecifikovaný časový úsek. Chlapom sa už nikdy nepodarilo zložiť tak skvostné songy, ako na tomto albume. Fungujú na mňa dodnes.



RADO KAZ

NICK CAVE and BAD SEEDS

koncert v Sao Paulo, hrala tak akurát, nestál som od kapely viac než 5 metrov, výborný setlist, Cave je stále najlepší a Warren ellis naživo je zážitok nadosmrti!!!!

BLACK MAGICK SS "Spectral Ecstasy" CD

Okultný psych. heavymetal/rock s mohutným organom,absolútny 70´s fiilingom a svojskou grafikou,skvelá muzika.

KALI YUGA NOISE / MASSACRE ANTI MUSICA LP

politicky nekorektný, zverský oldschool noisecore z Fínska,nič úre teba

SAO CAOS fest

pregistorické monštrá Noise a industrial Holocaust boli neskutočný masaker! Gitarista ďalšej zbesilosti Days Of Hate, čo má afro isto, cez pol metra, dohral ich set v smetiaku, ladíci Exicio zvrtli super primitívny black metal... atď, atď, parádny DIY metal/noisecore festival zadara , bez vstupného.

AGATHOCLES / DECHE- CHARGE split 7"EP

AG sú z Litvy a hrejú pekný melodický punkrock a D-CH sú korejci a ich metalický disbeat nemá chybu, kúp alebo zdochni.


JAN IP

Su19b ‎ „Neutralize“ LP 

Všetko, kde sa mihne Ryohei Kikuchi je bomba. Neutralize je už síce trochu inde ako ich prvé nahrávky. Je to viac doom metal ako power violence no temná atmosféra spojená s až neuveriteľne silným zvukom mi zakaždým vytvárajú zimomriavky.


Alea Iacta Est ‎ „S/t“ 7“EP 

 Toto je pre mňa jedna z najlepších grind core nahrávok na Slovensku vôbec. Prevelikánska škoda že tento sedem palec bol ich posledný výstrel.

Warfuck ‎ „This Was Supposed To Be Fun“ LP 

 Najbesnejšie duo na svete a ich nový album. Brutálny grind core nájeb po francúzsky. Warfuck ma proste ešte nesklamali.

Prügelknabe / Otloukánek split 10“LP 

 Surový stop&go power violence rozsekaný do par sekundových výplachov versus pošahaný saxo violence deštruktívny marast. Na tento split som prenáramne tešil a už som skoro aj zodral.

Coco Bongo „Demo Tape“ 

 Ľudia okolo trnavského Kubíku majú u mňa obrovský rešpekt za všetky možné aktivity. Táto nahrávka je presne to, pod čím si predstavujem maximálne nadšenie a 100% D.I.Y......Punk us Fuck & Skate!!!!!!!

LEPRA

THOU "Rhea Silvia" EP

Vydať za rok 5 albumov, to nedá bárs kto. týto Američania ano A to nehrajú grindcore ale taký zaujímavý mix sludge/doom s  black metalovým škrekom. Neviem prečo, počúvam týchto 5 albumov dookola. Proste u mňa trefa po hlavičke.

ANTICHRIST DEMONCORE / GOOLAGOON split 7"EP

Toto Ep proste milujem. Už tu dlho som nezahliadol kapelu typu Goolagoon. Toto je moja krv, fastcore, ženský vokál a hlavne ten humorný nadhľad. Všetko zahraté profi a s prehľadom!

BOMBY NA NITRU fest

Po asi 20 rokoch organizovania Bonesawer party , som dospel k bodu, že to nemá význam,ale znova som sa nakopol a som rád, že sa nám s ABORTION tento fest začína rozbiehať a každý rok sa stane pravideľnosťou.

GODFLESH "Post Self" CD

Láska k tejto srdcovej záležitosti už trvá od ich debutu. Aj keď trocha neskôr sa to dostalo pod kožu, ale dostalo a o to viac to tam vydrží!

MEDICATION TIME / MENTAL TENSION split 7"EP

Svieži vietor nových kapiel zo Slovenska. Občas tu treba prevetrať a tieto dve kapely to urobili naparádu!!

Žiadne komentáre: