DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 28. októbra 2018

EMBOLISM "Love Existence" CD 2018 (Slovak Metal Army)

Chlapci z EMBOLISM si môžu meniť logo,aj zmodernizovať grafiku, stále to bude ten prašivý grind ´n´  roll, ktorý sa hral na prelome tisícročia a ktorý najviac preslávili asi espaňols Haemorrhage.
Novinka priam srší tou spuchlinou starých čias, Shitfestov a koncertov na Kanianke. Toto sú spomienky a aj ich muzika je starodávna zmes, svetlých momentov Haemorrhage/Agathocles. ja viem, že niektorý budú pri tupa tupa momentoch na tomto albume namietať,ale toto sa už hralo dávno.
Zvuk je úplne v pohode a pravdu povediac som trocha valil bulvy, že je zo Shaarku.To preto som valil bulvy, lebo mi to prišlo, že je odniekiaľ ten zvuk zo Slovenska. Riffy sú chytľavé, trocha mi vadí monotóny vokál ale občas z neho ma vytrhne napr. song "Grind Is Love" aj s punkovým riffom, škrekľavým vokálom a už teraz je z neho hitovka ako hrom.
Hudba, ako som už spomínal, je skôr hodiaca sa do škatuľky Grind ´n´ Roll, než čistý grindcore a to kvôli absencii blastbeatov ,aj keď ich tu nájdete,ale nie zase v takom množstve,aby z celého albumu urobili hurkán. Tempo je skôr svieže a energické, presne také pogové. Tomu odpovedajú aj riffy, ktoré sú chytľavé a fajn zapasujú do tempa.
Zhrnuté, podčiarknuté, jedná sa o nadpriemerný album a Embolism asi nikdy nevystúpi zo svojej škatuľky "stará muzika" a to je myslím si,aspoň  pre mňa, fakt potešujúca správa!!
-Lepra-

BANDZONE

Žiadne komentáre: