DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 23. júna 2017

CHOKED BY OWN VOMITS "Shit World" CD 2017 (Nice To Eat You/Rotten Roll Rex)

Týchto junákov mám rád. Bol som zvedavý, ako sa vysporiadajú s odchodom bubeníka, ale ich nový bubeník Hell Johan sa ujal svojej role viac než dobre. Tiež som rád, že ich štýl sa moc nezmenil, akurát mám pocit, že viac zvážnel. ubudlo humorných intier (aj keď ich nahradili iné, vážnejšie) a tiež ubudlo veselších songov, takzv. skákačiek. Ale zase som rád, že neskĺzli do toho prmitivizmu, kde skĺza čoraz viac grind kapiel, do tupa tupa bahna. CHBOV si zachovali ten starý feling a jasne dajú na javo, že vyrastali na kapelách ako Dead Infection, Agathocles,Regurgitate. Presne tieto tri prísady používajú do svôjho receptu. Ešte by som hodil troška Napalm Death-u. Aj keď v nových riffoch už cítim aj závan viacej melódií a to už vo forme krátkých sól. Ale osobne tam sedia a zvýraznia riff.
 Kvalita zvuku  je stále na vysokej úrovni a pokaziť zvuk v Hellsounde sa zatiaľ ešte nepodarilo nikomu. Takže tu ani sa nedá vytknúť nič. Je to hutné, má to šťavu, groove. Presne toto potrebujete na brutálnu muziku.
Dokopy tu nájdete 16 vecí z čoho je posledná "The End Of the Shit world" inštrumentálna. Osobne sa mi páči "Cemeteries Along Roads", práve vďaka svojej svižnej veselosti.
Keď to zhrniem, tak tu máme ďalší kvalitný zásek z bohatej Českej scény a kým budú hrať na tej scéne kapely, ako práve CHOKED BY OWN VOMITS, tak sa o budúcnosť Grindcore vôbec nebojím! Skvelá práca!!!
-Lepra-

BANDZONE

Žiadne komentáre: