DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 7. mája 2013

KRUGER "Ruku v Ruke s Pokrokom" 7"EP 2012 (Kooperácia)

Po dlhom čase som zase zatúžil si vypočuť poriadny tu tata, tu tata rytmus a tak som si kúpil toto EP. Aj keď sme už hrali spolu, bližšie kapelu nepoznám a tak som s arozhodol, že ich spoznám. toto je ich debutové EP z roku 2012, ktoré vznikalo za spolupráci asi 11 ug labelíkov a vyšlo v náklade 300ks. Je občas dobré, že kapely sa držia šablón, v tomto prípade stačí pozrieť na obal a viete na čom ste. Je to klasický crust, toho agresívnejšie ranku, takže to nie je také uťahané a nudné, ako väčšina crust kapiel. Dokopy 6 skladieb v Slovenskom jazyku (len nechápem prečo sú všade uvádzaný ako Pražská kapela) a v totálnom Severskom nasadení a aj zvukovo je to fakt drásajúce. Hellsound nesklame nikdy. Vokál, klasicky na striedačku, žensko- mužský dve tri strofy textu a je to. Celkom dobrá nahrávka, čo má gule a poriadny zvuk, čo v poslednom čase v cruste je už nevýdané, teda až odrátam Škandinávske kapely-). Videl som ich už raz naživo a neviem tam mi to neprišlo tak dobré, asi bol blbý deň, každopádne táto nahrávka sa mi fakt páči.Tak isto obalu nie je čo vytknúť, proste, dobre odvedená práca, vo vnútri aj nášivka dokonca.Medzičasom už by malo byť vonku aj nové EP, takže, nenechajte si to ujsť, keď už ste konvertovali z punku na crust a chcete byť jeden z 300 !!!
-Lepra-
http://bandzone.cz/kruger

Žiadne komentáre: