DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 6. marca 2013

P.L.F. "Devious Persecution And Wholesale Slaughter" CD 2013 (Six Weeks)

Na to, že týto Texaský grinders už existujú 13 rokov, tak toto je ich tretí full album, aj keď použiť slovo full album pri total time 17:39 je aj tak prehnané, ale nie v tomto štýle. Každopádne pri počúvaní tochto albumu sa mi vrátil, ten nenapodobniteľný pocit, ktorý som zažíval pri počúvaní starých albumov Napalm Death a konkrétne mi celá nahrávka PLF pripomína tou atmosférou a v neposlednom rade aj zvukom, štýlom muziky a aj vokálom napr. "Mentally Murdered" od spomínaných Napalm Death. Tentokrát musím povedať, že to kopírovanie je fakt naprospech. Premňa absolútne dokonalá nahrávka, evokujúca časy vymretých grindcore dinosaurov. Takto si nejak predstavujem archeológický nález starého grindcore. 14 skladieb na ploche 17 minút a všetky staré atributy grindcore muziky. Paráda, ja neviem dodať ani iné slovo, toto ma fakt chytilo za vocas!!
-Lepra-
Facebook

Žiadne komentáre: