DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 27. decembra 2012

LORD FIST "Spark For The Night" Demo CD

No, nie som si istý, ale tipnem, že heavymetalovú nahrávku staršiu ako 1988 doma nemám a heavymetalové demo ak, tak len omylom, nejaké zabudnuté od Iva TotalFucka zpred sto rokov. Ale HM mám veľmi rád, ten starý, dobrý, čo sme kedysi počúvali, ten novší nesledujem, nejak ma to neťahá. Až zrazu pár týždňov naspäť ... Lord Fist sú úplne mladá kapela z Fínska a hrajú klasický heavy metal a hrajú ho tak perfektne, že sa mi nechce veriť rok vydania a tie mladé xichty na fotkách čo čumím! Rozhodne nie som veľký znalec a viac ako "je to popiči" asi neposlúžim, no ono je to naozaj parádna muzika! Nemám šajn k čomu to prirovnať a machrovať tými pár klasikami čo mám sa mi nechce, ale do playlistu k takým Riot alebo ranným Iron Maiden to pôjde skvele. Má to šmrnc, chlapci rozhodne vedia hrať, no nerobia z toho žiadnu onaniu, evidentne majú skvelý cit pre dobrú skladbu. Všetky tie veci mi znejú akoby som ich mal doma už dvadsať rokov, tie riffy sú proste také tuctovo peckové, heavymetalové, to isté dobrý, nepreafektovaný spev a po pár pusteniach to už suveréne na kolenách hulákam po cimre s kapelou: "Máástr of d uíčíííís". Scénar je tu jasný: pár pív, kamošov a heavy metal up your ass - lepší mejdan či afterparty po grindovom koncerte není! Vyšlo len sto kusov, profi CD a stále k dostaniu aj s nášivkou a odznakom za lacný peniaz na www.tombsinthevalley.co.uk.
http://lordfist.bandcamp.com/album/spark-for-the-night-demo
-RadoKAZ-

Žiadne komentáre: