DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 2. novembra 2012

THE BLIND SURGEONS OPERATION "Wolfram Syndrome" CD 2012 (Torn Flesh Records)

Niekedy sa človek pozrie len tak na obal a povie si, toto musí byť zaujímavé. Vo väčšine to aj funguje, lebo obal je okno do duše kapely. Každá kapela má taký obal, akou je. To som sa naučil už za tých pár rokov počúvania, kilogramov cdčiek a vinylov. Presne na ten fakt som vsadil aj teraz a verte mi, že som sa hovädsky prekvapil. Američania s Gore názvom vo mne najprv vzbudzovali pocit, že sa bude jednať o ďalšiu zbytočnú gore sračku, ale naštastie tomu tak nie je. Oni totiž to vsadili na odkaz legendárnych O.L.D. a to niekde v ich začiatkoch experimentovania. Toto je čistá avantgarda grindcoru! Fakt tu počujete dokopy také postupy, riffy, bicie, ktoré na prví vypočutie vytvárajú totálny chaos. Postupne však začne všetko pekne zapadať do seba. V ich skladbách najdete naozaj všetko od, jazz, cez noise, sludge core a to pekne zabalené do grindcore kabátu. Zostava je klasicky uletená, bicie/gitara/vokál a každý si v tom robí svoj chaos, až najprv sa vám bude zdať, že oni si každý hrá v inej miestnosti a potom to nejak zlepili dokopy. Ale opak je pravdou a oni aktívne koncertujú a žijú a práve chystajú na budúci rok svoju dalšiu fošňu! Každopádne som rád, že som ich spoznal, lebo mi popravde aj chýbal ten pohľad na grindcore z úplne neotrelej strany. Až ste milovali začiatky experimentov O.L.D., tak toto je pre vás!
-Lepra-
Facebook
tu si vypočujte celý album: http://archive.org/details/TFR368-TheBlindSurgeonsOperation-WolframSyndrome

Žiadne komentáre: